Sammys Favourite Memories(:

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Sat May 08, 2010 3:57 pm

My most favourite memories(:

That's jay wearing my clothes XD


Me Alex and Sunny being funneh x)

I love my sister Sammy♥<---this, is from sammeh. xD<----------Pssh, you totally did that~Sammy♥<----yeah i did xD-Eon Psssh. I didn't write that >.< She's lying.~Sammy<---well too bad xD-Eon// You shouldn't lie. Its bad. Tsk Tsk Eon~Sammy♥,<---i don't lie...only to certain people...o.O-Eon// Good god ebony D: Does that mean to lie to Sammy?~Sammy(:<---i would never lie to yew...;D -Eon// That's what I said to Mr. Pie before I promised I ate him. Well,-rubs belly- ~Sammy(:<---poor Mr.Pie D:-Eon

Me and Ebony being dumb xDD
That is all in Ebonys Humor xD
It'll get bigger xD


Last edited by Sammeh(: on Tue Aug 24, 2010 4:55 pm; edited 2 times in total

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by `Ƙяʏƨтαℓ[♥]™ on Sat May 08, 2010 7:01 pm

That's Jay for yoo.
Rofl, that's Blake's butt in the back, eh? xDD
avatar
`Ƙяʏƨтαℓ[♥]™

Posts : 2910
Join date : 2010-04-11
Age : 8

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Sat May 08, 2010 7:05 pm

Blakes butt is in ALL my pictures with Jay. No joke o.O

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by `Ƙяʏƨтαℓ[♥]™ on Sat May 08, 2010 7:09 pm

Oh my gawd.
You gotta love Blake xDD
avatar
`Ƙяʏƨтαℓ[♥]™

Posts : 2910
Join date : 2010-04-11
Age : 8

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Sat May 08, 2010 7:11 pm

Oh god no.
He's a butt....he's REALLY rude to me and I didn't even do squat to him. So I don't even want to metion his name. but anyways we're off topic XD

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by `Ƙяʏƨтαℓ[♥]™ on Sat May 08, 2010 7:13 pm

He's rude? Doesn't sound like him.
And no we're not off topic, we're talking about MEMORIES, ya know..
Memories...
avatar
`Ƙяʏƨтαℓ[♥]™

Posts : 2910
Join date : 2010-04-11
Age : 8

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by OhioState2 on Fri May 14, 2010 5:56 pm

Yayzerz xD
avatar
OhioState2

Posts : 1607
Join date : 2010-03-09

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Eon<3 on Sat May 15, 2010 12:32 pm

i'd watch what yah sayin' sammy XD
avatar
Eon<3
Moderator
Moderator

Posts : 867
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by OhioState2 on Sat May 15, 2010 11:24 pm

coolies which one is u?
avatar
OhioState2

Posts : 1607
Join date : 2010-03-09

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Sat May 22, 2010 4:47 pm

Its me!!!! I look SO pretty! Lol
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by emily!(: on Wed May 26, 2010 10:36 am

thats cool.
I kinda wish I still liked playing on WW.
avatar
emily!(:

Posts : 296
Join date : 2010-05-25
Age : 20

http://www.webkinzarea.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Thu May 27, 2010 5:17 am

StoneCold Jay wrote:Its me!!!! I look SO pretty! Lol

Oh yah so wonderful XD
I'm sure all the girls dig a man in girl clothes Rolling Eyes

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Sun May 30, 2010 1:18 pm

I looking sexy in your clothes Sammy rofl
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 3:25 pm

Yesh. Totally...(sarcasticly)

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 4:13 pm

I can never get over that pic rofl
I remember when you were wearing that crazy dress
The Queen Victoria one lol
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 5:10 pm

OMG.
and the hat?
Lmbo appereantly you guys got a picture -.-
NEVER post that on coast or WAO.
Its ugly x(

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 5:55 pm

I deleted the pic lol
I miss everyone on ww but I'll probably not get on much after I'm unbanned
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 5:58 pm

Aweee:(
We've had some GREAT times on WW
I remember that one time in the party room when you first met me.
Good times good times:)

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 5:59 pm

Oh yay when you kissed me rofl!
That was funny
I get unbanned June 6th xD
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 6:00 pm

Lmbo XD
And you still tell me it was on purpose. It wasn't XD
I just randomly clicked on one square and BAM. you just HAD to be standing there XDDD

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 6:28 pm

Rofl
Then Krystal was making fun of you
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 6:29 pm

Yah cause she's a big meanie XDD
But I'm sure you loveed that day XDD

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 6:32 pm

You used to hate me then
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sammeh(: on Mon May 31, 2010 6:44 pm

Well does it look like I hate you now?!?!?
Nope xDD
I luffles you like a brother Very Happy

Sammeh(:

Posts : 2370
Join date : 2010-04-10

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by jaylikespancakes. on Mon May 31, 2010 7:10 pm

Lol who doesn't love Jay?
avatar
jaylikespancakes.

Posts : 3568
Join date : 2010-04-10
Age : 21

Back to top Go down

Re: Sammys Favourite Memories(:

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum